Rozszerzenie gwarancji
Niniejsze warunki mają zastosowanie tylko wtedy, gdy przedłużenie gwarancji zostało zamówione oddzielnie od zamówienia. Czy jesteś zainteresowany przedłużeniem gwarancji na zakupione produkty w późniejszym terminie? Można to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Skontaktuj się z nami.
Co obejmuje przedłużenie gwarancji?
Ciągłą ochronę przed awarią po wygaśnięciu 2-letniej gwarancji ustawowej. Ta ochrona ubezpieczeniowa zapewnia produktowi dodatkową ochronę przez 1 rok lub 2 lata. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady spowodowane wadami materiałowymi lub produkcyjnymi.
Brak dodatkowych kosztów!
Nie ponosisz żadnych odliczeń, kosztów wysyłki, części i robocizny w związku z roszczeniem.
Prosta procedura reklamacyjna!
Zgłaszasz nam usterkę i wysyłasz uszkodzone urządzenie z dostarczoną przez nas etykietą zwrotną. Nasz warsztat serwisowy przeprowadzi naprawę i wymieni wadliwe części. Następnie otrzymasz od nas z powrotem naprawione urządzenie. Jeśli, według naszego uznania, wymiana lub naprawa jest nieopłacalna lub niemożliwa z innych powodów (np. brak części zamiennych), przyznamy rekompensatę finansową, biorąc pod uwagę poprzedni okres użytkowania.
Kiedy przedłużenie gwarancji nie ma zastosowania?
-
Normalne zużycie i materiały eksploatacyjne, takie jak akumulatory, baterie, lampy, filtry
-
Niewłaściwe użytkowanie, takie jak przeciążenie urządzenia lub nieautoryzowane akcesoria
-
Uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi, użyciem siły lub ciał obcych
-
Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi i instrukcji użytkowania, np. podłączenie do niewłaściwego napięcia sieciowego lub nieprzestrzeganie instrukcji instalacji
-
Całkowity lub częściowy demontaż urządzenia
-
Błędy oprogramowania
-
W przypadku odsprzedaży urządzenia