Home :: Przedłużenie gwarancji

Przedłużenie gwarancji

Rozszerzenie gwarancji

Niniejsze warunki mają zastosowanie tylko wtedy, gdy przedłużenie gwarancji zostało zamówione oddzielnie od zamówienia. Czy jesteś zainteresowany przedłużeniem gwarancji na zakupione produkty w późniejszym terminie? Można to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Skontaktuj się z nami.

Co obejmuje przedłużenie gwarancji?

Ciągłą ochronę przed awarią po wygaśnięciu 2-letniej gwarancji ustawowej. Ta ochrona ubezpieczeniowa zapewnia produktowi dodatkową ochronę przez 1 rok lub 2 lata. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady spowodowane wadami materiałowymi lub produkcyjnymi.

Brak dodatkowych kosztów!

Nie ponosisz żadnych odliczeń, kosztów wysyłki, części i robocizny w związku z roszczeniem.

Prosta procedura reklamacyjna!

Zgłaszasz nam usterkę i wysyłasz uszkodzone urządzenie z dostarczoną przez nas etykietą zwrotną. Nasz warsztat serwisowy przeprowadzi naprawę i wymieni wadliwe części. Następnie otrzymasz od nas z powrotem naprawione urządzenie. Jeśli, według naszego uznania, wymiana lub naprawa jest nieopłacalna lub niemożliwa z innych powodów (np. brak części zamiennych), przyznamy rekompensatę finansową, biorąc pod uwagę poprzedni okres użytkowania.

Kiedy przedłużenie gwarancji nie ma zastosowania?

  • Normalne zużycie i materiały eksploatacyjne, takie jak akumulatory, baterie, lampy, filtry

  • Niewłaściwe użytkowanie, takie jak przeciążenie urządzenia lub nieautoryzowane akcesoria

  • Uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi, użyciem siły lub ciał obcych

  • Uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi i instrukcji użytkowania, np. podłączenie do niewłaściwego napięcia sieciowego lub nieprzestrzeganie instrukcji instalacji

  • Całkowity lub częściowy demontaż urządzenia

  • Błędy oprogramowania

  • W przypadku odsprzedaży urządzenia

Ctrl+Enter