Home :: FAQ

FAQ

Pytania i odpowiedzi dotyczące gwarancji,
Dostawa, płatność i odstąpienie od umowy



Co z gwarancją?

Jako konsument prywatny otrzymujesz oczywiście 2-letnią gwarancję. Jednostki te są w rzeczywistości bardzo nieczułe! Jeśli jednak dojdzie do reklamacji, możemy zagwarantować następującą procedurę dla wszystkich urządzeń o wadze do 35 kg
Jeśli zgłosisz nam wadę, natychmiast wyślemy Ci opłaconą z góry przesyłkę ze znaczkiem, za pomocą której będziesz mógł bezpłatnie odesłać do nas wadliwe urządzenie. Sprawdzimy usterkę w naszej siedzibie, a następnie odeślemy naprawione urządzenie z powrotemdo Ciebie!

Jaki serwis oferujecie po okresie gwarancyjnym?

W zasadzie oferujemy taki sam serwis jak w okresie gwarancyjnym, jednak zawsze sprawdzamy stan i wiek urządzenia, a następnie decydujemy, jaką część kosztów naprawy będziesz musiałponieść !

Czy mogę zwrócićurządzenie, jeśli nie jestem z niego zadowolony ?

Przestrzegamy przepisów prawnych i 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy!
Celem tego 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy jest zrównanie zakupu z zakupem w sklepie. Ale nie zakup na próbę i aktywne użytkowanie w tym czasie. Ponadto prosimy o przestrzeganie naszych Ogólnych Warunków Handlowych! Dziękujemy za zrozumienie.

Jak długo trzeba czekać na zakup Twojego przedmiotu...... Czas dostawy?

Czas dostawy wszystkich urządzeń o wadze do 35 kg wynosi na terenie Niemiec ok. 2 dni roboczych, a wysyłkę realizujemy najpóźniej następnego dnia po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto! (W większości przypadków otrzymasz urządzenie już około 3-4 dni robocze po zakupie, pod warunkiem, że przelew bankowy został dokonany natychmiast)

W przypadku wpłaty na konto (plus 3% kosztów za sprawdzenie zdolności kredytowej), oczywiście wysyłamy natychmiast!

Jaki jest najszybszy sposób na zdobycie jednostki ? (To jest bardzo pilne !?)

Dla celów natychmiastowej dostawy możemy przedstawić Państwu następującą ofertę

Dokonujesz przelewu całej kwoty i faksem lub e-mailem wysyłasz nam potwierdzenie przelewu (zrzut ekranu lub dowód przelewu). Na podstawie tego pokwitowania natychmiast rozpoczniemywysyłkę!

Dlaczego pobieracie 3% opłatę za sprawdzenie wiarygodności kredytowej przy płatności fakturą i 1.9% opłatę Paypal przy płatności Paypal?

Naszą strategią jest zaoferowanie konsumentowi najlepszej możliwej ceny. Jest to dla nas możliwe tylko wtedy, gdy zrezygnujemy z jak największej ilości czynności administracyjnych oraz dodatkowych nakładów pracy i kosztów !!! Oczywiście, są konkurenci, którzy nie wykazują tych kosztów osobno, ale jesteśmy pewni, że ich ceny nie są tak ściśle skalkulowane jak nasze i że każdy konsument tam również ponosi tę opłatę, niezależnie od tego, czy płaci z góry, czy nie!

Regularne badania opinii klientów potwierdzają naszą strategię utrzymywania możliwie najniższej ceny w tej formie i oferowania jej jako opcji dla osób o szczególnych wymaganiach płatniczych, ale obciążając tych klientów faktycznie poniesionymi kosztami. Z pewnością można dyskutować, czy nie byłoby lepiej ze strategicznego punktu widzenia zaoferować ogólnie wyższą cenę za wszystkie produkty, a następnie udzielić rabatu w wysokości 3% lub 1,9% w procesie płatności tym, którzy zapłacili z góry.

Nasza firma popiera uczciwe i otwarte ceny i każdy klient może oczywiście wybrać, z której opcji woli skorzystać lub nie. Dzięki temu w ostatnich latach przybyło nam wielu lojalnych klientów !!!
Przy okazji, według statystyk Izby Przemysłowo-Handlowej, ryzyko niewywiązania się z umowy przy płatności na konto wynosi około 10% dla sprzedawcy, ale tylko około 0,3% dla kupującego - że nie otrzyma on swojego towaru.

Czy mogę również obejrzeć/odebrać urządzenie bezpośrednio u Państwa?

Zapraszamy do obejrzenia/odebrania jednostki osobiście. Jeśli chcesz, otrzymasz również sesję instruktażową!

Ponieważ nie prowadzimy sklepu detalicznego, prosimy o wcześniejsze umówienie się na wizytę pod numerem telefonu +49-6106-284230
Nasze podstawowe godziny pracy to od poniedziałku do piątku od 08:30 12:00 i od 13:00 16:30.

Na miejscu można płacić gotówką lub kartami VISA/MASTERCARD lub AMERICAN EXPRESS.

Czy masz maszynę do wypróbowania?

Niestety, nie możemy dostarczyć Państwu urządzenia testowego/wypożyczalni - proszę zrozumieć, że wysiłek ten nie uzasadniałby naszej i tak już bardzo skalkulowanej ceny.
(Możliwość testowania jest niestety możliwa tylko poprzez wybrany handel specjalistyczny ze sklepem detalicznym)

Jakie opcje płatności są dostępne ?

Obecnie oferujemy karty kredytowe (VISA/MASTER/AMEX), przelew z góry na nasze konto bankowe bez dopłaty jako metody płatności za pośrednictwem naszej strony internetowej. Zapraszamy również do wygodnej wpłaty na konto (wtedy można zapłacić w ciągu 14 dni przelewem bankowym), jednak tak jak w przypadku płatności przez Paypal, naliczane są dodatkowe koszty. Są one następujące: Plus 3% za płatność fakturą (sprawdzenie zdolności kredytowej) i plus 1.9% za płatność Paypal(opłaty Paypal)!

Jak to wygląda w przypadku zamówienia na konto instytucji publicznej ?

Jako instytucja publiczna (miasto, szkoła, itp.) mogą Państwo kupować unas na konto bez dodatkowych kosztów !

Prosimy o ręczne wpisanie tego faktu w polu uwag podczas składania zamówienia w naszym sklepie internetowym, a my NIE obciążymy Państwa wykazanymi kosztami sprawdzenia wiarygodności kredytowej w wysokości 3%.

Alternatywnie można oczywiście również zamawiać pocztą elektroniczną, faksem lub listownie.

Czy mogę udzielićupoważnienia do polecenia zapłaty ?

Niestety, z powodów administracyjnych i prawnych, nie jest możliwe polecenie zapłaty z naszej strony ! Jednym z najważniejszych powodów jest to, że polecenie zapłaty może być odwołane przez obciążonego posiadacza konta nawet po kilku miesiącach. Polecenie zapłaty jest zatem zawsze traktowanejako płatność "niewiążąca "! W naszym sklepie internetowym znajdziesz wiele alternatywnych metod płatności.

Jeśli podam Wam mój numer VAT, to zrealizujecie dostawę również bez podatku VAT. (czysto NET) w ramach UE?

Chętnie wystawimy fakturę netto. W tym celu prosimy o podanie numeru VAT PLUS pełny adres firmy!
Dla Twojej informacji: Musimy wtedy wysłać towar bezpośrednio do Twojego kraju UID. (Adres dostawy w Niemczech byłby wtedy wykluczony)
Koszty wysyłki są jednak z tego wyłączone.

Co ze zwrotem niemieckiego podatku VAT w przypadku udokumentowanego eksportu?

W związku z Pana prośbą o zwrot niemieckiego podatku VAT od eksportu, z przykrością informujemy, że nie jest to możliwe w tej formie retrospektywnie ze względu na znaczne nakłady księgowe. Prosimy o wyrozumiałość.

Jakie są dane bankowe?

Aktobis AG
Bank: Sparkasse Dieburg (Niemcy)
IBAN: DE67 5085 2651 0155 0135 35
SWIFT-BIC: HELADEF1DIE

Tylko dla przelewów z banku w Niemczech
Aktobis AG
Sparkasse Dieburg
Blz. 508 526 51
Ktn. 155013535

Jakie jest Twoje konto Paypal?

Proszę użyć następującego adresu URL, aby zapłacić nam pieniądze przez Paypal: https://paypal.me/aktobis


Jak działa sklep internetowy?

Krok 1

Wybierają Państwo artykuły z naszego asortymentu bez zobowiązań.
Wciśnij czerwony przycisk do koszyka

Krok 2

- Naciśnij czerwony przycisk Przejdź do kasy

Krok 3

- Wpisz swoje dane (tylko pola oznaczone niebieską gwiazdką są wymagane)!!!
- Teraz naciśnij czerwony przycisk Potwierdź

Krok 4

- Wybierz swoją metodę płatności
- Zapoznaj się z warunkami i zasadami, polityką prywatności i polityką anulowania rezerwacji i zaznacz to pole
- Naciśnij czerwony przycisk Wyślij zamówienie (kupno)


DONE

Jeśli pomimo tego przewodnika nadal masz trudności, zadzwoń do nas, a my z przyjemnością pomożemy Ci lub przyjmiemy Twoje zamówienie przez telefon.


Stan: 2019 r

Ask Tobi

Your personal assistant

Ctrl+Enter